KAMPANIA WIZERUNKOWA GALERII TOMASZÓW – UZNANA KAMPANIĄ ROKU PRZEZ PRCH RETAIL AWARDS

 

Kampania wizerunkowa Galerii Tomaszów została doceniona w konkursie Polskiej Rady Centrów Handlowych, otrzymując główną nagrodę w kategorii Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku.

11 października 2018 w Auli Politechniki Warszawskiej przyznane zostały prestiżowe nagrody PRCH Retail Awards. Od 9 lat Polska Rada Centrów Handlowych nagradza najlepsze projekty marketingowe w centrach i sieciach handlowych. Te pierwsze zgłaszane są w 12 kategoriach, a aplikacje konkursowe przechodzą szczegółową weryfikację niezależnego jury.

Galeria Tomaszów, której właścicielem jest NEPI Rockcastle, otrzymała główną nagrodę w kategorii Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku za realizowaną od listopada ubiegłego roku kampanię „To jest moje miejsce”. W kategorii tej rywalizowała z 11 kampaniami zgłoszonymi przez inne centra z całego kraju.

Celem kampanii „To jest moje miejsce” jest podkreślenie związku centrum handlowego z miastem, w sercu którego się znajduje, oraz z jego mieszkańcami. Galeria Tomaszów chce być miejscem, które mieszkańcy lubią i z którego są dumni – tak jak centrum handlowe jest dumne z obecności w Tomaszowie i z mieszkańców, którzy stali się jej klientami. Kanwą kampanii były osobiste relacje emocjonalne bohaterów z konkretnymi miejscami w Tomaszowie, które posłużyły jako tło reklam. W kampanii czynny udział brali również najemcy Galerii, udostępniając do sesji swoje kolekcje, które zostały tak dobrane, aby oddać charakter i osobowość bohaterów. Cała kampania była prowadzona wielokanałowo zarówno w tradycyjnych mediach, ale przede wszystkim wykorzystując social i digital media.

Pin It on Pinterest