44 715 51 01 | biuro@chgaleriatomaszow.pl | Facebook | Instagram | YouTube

Dostępność i wygoda realizacji wielu potrzeb pod jednym dachem to esencja Galerii Tomaszów. Czasem jednak w czasie wizyty w galerii niespodziewane zdarzenie może zaburzyć nasz komfort. Zabrakło pieluchy dla dziecka? A może bateria w telefonie zaraz się rozładuje? Przedstawiamy sAPPort – aplikację, która ułatwi rozwiązanie tych i wielu innych problemów, by zakupy były jeszcze wygodniejsze – i przyjemne jak nigdy dotąd.

sAPPort to nowa darmowa aplikacja dla klientów Galerii Tomaszów, której głównym hasłem jest Twoja potrzeba – nasze wsparcie. Pomaga w rozwiązaniu problemu, który może pojawić się podczas wizyty w galerii. Nazwa aplikacji to połączenie słów support (ang. wsparcie) oraz app – aplikacja. Intuicyjne menu daje dostęp do bezpłatnych udogodnień w następujących kategoriach: dzieci, ułatwienia zakupowe, technika i komfort. Wystarczy wybrać odpowiednią pozycję w aplikacji, a następnie odebrać ją w Punkcie Informacyjnym – i cieszyć się bezproblemowymi zakupami!

Zakupy z dziećmi nie muszą być ciężkie

Niemal każdy rodzic małego dziecka wie, jak angażująca jest wizyta w galerii z pociechą. Zamiast koncentrować się na liście zakupów, opiekun musi mieć oczy dookoła głowy i pilnować malucha, a także na bieżąco reagować na jego potrzeby – na przykład niespodziewaną drzemkę. W takiej sytuacji ze wsparciem przyjdzie sAPPport: pomoc dla rodziców maluszków obejmuje m.in. jednorazowe śliniaczki, pieluchy Pampers, ale też wynajem nosidła. Niesforne starszaki mogą zostać zabezpieczone opaską tożsamości z numerem telefonu opiekuna – w przypadku, kiedy maluch oddali się od rodzica, pozwoli ona na szybkie nawiązanie kontaktu.

Brak energii? Jest na to rada!

Problemy z pojazdami dopadają nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach, a podczas długiej wizyty w centrum nawet najbardziej wytrzymały smartfon traci energię – teraz to nie problem! Zakładka technika w aplikacji sAPPort to właściwe miejsce, by uniknąć m.in. takich kłopotów. Wypożyczenie akumulatora samochodu, czy ładowarki do telefonu – to kwestia kilku kliknięć!

Dokładamy wszelkich starań, by czas spędzony w Galerii Tomaszów był dla naszych klientów przyjemny i relaksujący. Dzięki aplikacji sAPPort niedogodności, które napotykają, mogą zostać usunięte w ciągu kilku chwil – nie zaburzając komfortu zakupów czy korzystania z rozrywki. Katalog dostępnych usług będzie stopniowo rozszerzany, by jak najpełniej spełniać oczekiwania klientów naszego centrum.

Jak uzyskać wsparcie?

Aplikacja sAPPort dostępna jest bezpłatnie w Google Play oraz App Store. Rejestracja możliwa jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Zamówione w aplikacji udogodnienie należy odebrać osobiście w Punkcie Informacyjnym, znajdującym się obok salonu Apart, w godzinach otwarcia centrum.

Usługi dostępne w aplikacji sAPPort dzielą się na zwracalne (wynajem) i niezwracalne (produkty jednorazowe, serwisy). Klient może jednocześnie wynajmować jedną rzecz (np. rozrusznik do auta albo nosidło dziecięce), a zamówienie kolejnej usługi niezwracalnej jest możliwe po realizacji poprzedniego zamówienia. Liczba dostępnych usług jest ograniczona – dlatego w przypadku usług zwracalnych może zaistnieć konieczność poczekania na przedmiot. Należy pamiętać również, że wszystkie przedmioty są każdorazowo odkażane ich zwróceniu, a to również może wpłynąć na wydłużenie czasu obsługi.